Translate

06 oktoober, 2014

Mi v6i Samsung S5 = HTC One mini 2 :D



 ***

Oi kui suur on hetkel mobiiltelefonide valik ja raske on selles virvarris orienteeruda. Oma seniseid mobiiltelefone saan ilmselt ühe käe sõrmedel üles lugeda, sest kui mulle miski väga meeldib, siis vahetan ta välja ainult siis kui enam teisiti ei saa.

Esimese mobiili ostsin endale I kursusel õppelaenu eest. Oli uhke tunne küll oma uhiuue Alcateliga helistada. Antenniga ja puha. Kõigil teistel olid Nokiad, aga mulle ei meeldinud olla nagu iga teine.
Ei, seda telefoni ei vaheta ma välja mitte kunagi


Läks aeg mööda, ja märkasin, et mu telefon võiks olla natuke pisem, kõhnem ja naiselikum. Uueks valikuks sai Sony Ericsson – tal oli nii ilus rohelise maakerakese logo – loodus ikka hingelähedane. Mäletan kui hea tunne oli oma tilluke helesinine mobiil kodus laadima panna ja käes hoida – siis tuli uusi telephone enne kasutamist 24h laadida. Seda moblat oli mõnus kaelas kanda - punase paela otsas veel. Ei, seda telefoni ei vaheta ma välja mitte kunagi.

Oi kui vana pilt see on :)
Siis tuli klapitelefonide mood – ikka mul ka vaja. Kullasäraline Samsung. Nii ilus, et võta või magades kaissu. Super rahul, möödusid aastad. Ei, seda telefoni ei vaheta ma välja, mitte kunagi.

Siis tuli veel üks sinine mobla. Nokia, aga ma rohkem sellest ei mäletagi. Töötas korralikult - vist oli tolmu-, vee- ja põrutuskindel. Pillan tihti oma riistvara maha.  Aa, vist oli tal see probleem, et äratuse valjust ei saanud muuta. Hirmuga ärkasin igal tööpäeva hommikul enne seda kõva lärmi ise üles. Ei saanud oma helinaid ka panna. Välimuselt ta ka nagu nii atraktiivne polnud. Ilmselt küll ei mõelnud ma selle telefoni juures, et "Ei, seda telefoni ei vaheta ma välja mitte kunagi".

2009-ndal aastal sain kingiks uue Iphone 3GS, millega harjumine võttis mul terve igaviku ja mitu tonni mossis nägu. Aga kui ära harjusin, siis olin väga rahul ja olen seda siiamaani. Tarkvara on uuendatud kuni IOS 6ni – rohkem enam telefon välja ei kannata. Ei, seda telefoni ei vaheta ma välja mitte kunagi. Märkan, et ta mõtleb kohati liiga kaua ja aku on tal kiiremini tühjaks minemas kui varem. Lisaks käib abikaasa peale juba pikemat aega, et uut mobiili on vaja. Ei, ma ei taha uut, aga kui uus võtta, siis heaküll v6imalikult sarnane vanale – las suurus ja välimus jääda ikka samaks :P. Kompromissitame.

Kammisin siis kogu interneti läbi (nagu onne 13 tegelane Ülu printis terve interneti välja) ja uurisin erinevaid naiselikke telefone. Esialgse valiku tegin välimuse põhjal. Ta ei tohi ta olla väga palju pikem ja laiem kui mu praegune mobla on. Lisaks peab tal olema parem kaamera. Võimsam protsessor. Android – tahaks proovida, mis vahe on androidil ja macil. Äkki ei meeldigi. Iphone pidi mul kindlasti valge olema, aga siis märkasin, et katan selle ilusa valge värvi naguniigi silikoonist kestaga – antud juhul siis heleroheline (pai kest on, kaitseb telefoni mu arvukate kobade eest). Sama juhtub ju uue nutitelefoniga – polegi vahet, mis värv tal seal kaane all on. Peaasi, et ümbris on lahe.

Abikaasa soovitas Samsung Mini S5 – sellel hetkel kui telefone uurima hakkasin, hakkas tema ennast poodidesse ilmutama. Väljatulemise aeg käesoleva aasta teine poolaasta. Nii et katsuda ma teda otsimise alustamise hetkel ei saanud. Küll aga uurisin Samsung S4 mudelit (naistele oli kaunis floral mudel) ja Alphat, iphone 5, 6 ja mingi imelik Hiina firma Xiaomi S2. Viimane oli samuti abikaasa soovitus.

Kasutasin moblade kõrvutamiseks http://www.gsmarena.com ja sõelale jäid Samsung S5 mini/Xiaomi Mi 2S (edaspidi Mi).

Samsung S5 on küll mini, aga ta on ikkagi palju suurem kui mu praegune iphone ja Mi. Protsessorid on sarnased Mi-l natuke parem, kaamera Mi-l on parem. Mi-l on FM raadio, mu meelest on see pluss. Mi on midagi uut ja erilist. Ma ei tea oma tutvusringkonnas mitte ühtegi inimest, kellel oleks Mi. Mi on odavam ja tema siseketta suurus on 16G suurem kui S5-l. Mi-l on nii armsad kaitsekestad. Mi-d kohalikes telefonipoodides müügil pole – katsuda ka ei saa ja pidin Amazonist tellima. Ooteaeg suht pikk.

Juhtus ka nii, et kõigepealt tellisin Mi Aliexpressist – selgus, et nende telefonide tootmine on lõpetatud ja müüjal polnud mitte ühtegi enam alles. Ütles ka, et suurema raha eest leiaks. Jätsin selle tehingu katki – raha kanti õnneks kohe tagasi ja sain Amazonist tellida. Seal on kirjas, et on Hongkongist teele pandud. Igapäev peaks kohale jõudma. Loodan, et meeldib. Macilt Androidile üleminek on kindlasti “kerge”, ootan põnevusega.

Ahjaa. Kui siiski peaks midagi valesti minema ja Mi kohale ei jõua – siis valin S5 asemel Alpha. Proovisin seda käes hoida ja päris meeldis.

Mis telefoni Sina kasutad, miks ja mille valiksid kui peaksid uue ostma?


No nii, Mi ei jõudnudki kohale, hoopis raha tagastati - nende tootmine on lõpetatud ja pole kuskil enam uut toodet müügil.

Uurisin Alphat siit ja sealt, aga siis hakkas hoopis meeldima HTC One mini 2. Nii mugav kasutada ja väga head näitajad - jipii. Hind kusjuures ka paras.

 
On ju ilus :)!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar