Translate

20 november, 2013

Unenägu




My dreams are usually colorful, and they could easily be made into some good sci-fi movies. For example, a couple of times I've dreamt about alien attacks.

Today's dream:

It's quite common in dreams to see that you need to wake up, and the alarm didn't ring, or that you wake up late and go to work an hour before the end of the workday, and then the real alarm clock rings. I don't go to sleep; I go to watch a dream (a movie). Tonight, I dreamed that I needed to wake up soon and looked at the clock. It was exactly 20:12; I definitely knew the time was wrong. To check the correct time, I climbed to E.'s side of the bed and inspected her phone. Also 20:12 - clear, both phones have gone crazy. Ilona was in the kitchen, and I marched to the kitchen to clarify the time. Ilona looked at me with a cunning face and stated the exact time in the form of a riddle. I then grunted: "I. I really don't have time for riddles, I have to take a shower before work" (actually, I had to take a shower this morning) and stormed angrily out of the kitchen. Upon entering the bathroom, it turned out that someone had pulled the shower corner out, and instead, there was an empty hole. I went back to the kitchen, and E. said (she had gone to the kitchen in the meantime) that the landlord would bring a new one soon. Great! Luckily, we have 2 bathrooms. The glass in Ilona's bathroom was also missing. I went through the corridor back to the kitchen, and it was completely normal that the shower was on the wall in the hallway above the mirror, but that water was coming out of it and there were human turds on the floor seemed strange. I started to think about how the water started running on its own, maybe the ghosts, probably (last night I watched a show about clairvoyants). Anyway, when I got to the kitchen, I said that water was running from the shower and why those turds were on the floor, suspiciously eyeing Ilona :D. Not that she's a back alley shitter :D. Funny.

But suddenly the whole living room and balcony were full of lazy snails. So thickly that I couldn't even keep my eyes open, let alone open my mouth. Then from nowhere appeared my friend S... Head needed washing, and I asked S. for help. Our large and spacious hallway turned into a beautiful long alley bordered by trees. Suddenly something big flew towards us. One stump, a 4-year-old boy, sent large boulders our way. We dodged it and met the boy. I told him, "Oh, these are heavy rocks," to which he replied, "No big deal" and took the next batch in his hand. Braaaand new… and the curtain closed!

When I opened my eyes, it was 7:10. The shower corner was completely in its place, there was no shower or shit in the hallway, S. was also gone :(. No snails in the living room either… Boring! Better to go to work :D.

                                                                            ***



Minu unenäod on tavaliselt värvikad ja nendest saaks päris palju häid ulmefilme. Näiteks paar korda olen unes näinud maaväliste olendite rünnakut.

Tänane unenägu:

Üsna tavaline on unes näha, et pead ärkama ja kell ei helisenud, või et ärkad hilja ja lähed tööle tund enne tööpäeva lõppu ja siis heliseb päris äratuskell. Ma ei lähe magama, ma lähen und (filmi) vaatama. Täna öösel nägingi unes, et pean varsti tõusma ja vaatasin kella. Kell oli täpselt 20.12, raudselt teadsin, et kell on vale. Õige kella vaatamiseks ronisin E. voodi poolele ja uurisin tema moblat. Ka  20.12 - selge, mõlemad moblad on lolliks läinud. Ilona oli köögis ja marssisin kellaaja täpsustamiseks kööki. I. vaatas mulle kavala näoga otsa ja ütles täpse aja mõistatuse vormis. Ma siis ühmasin: I. mul tõesti pole mõistatusteks aega, pesema pean minema veel enne tööd (tegelt ka pidin täna hommikul dushi alla minema) ja tuhisesin vihasena jöögist minema.Vannituppa minnes selgus, et keegi oli dushi nurga välja kiskunud ja selle asemel haigutas tühi auk. Läksin kööki tagasi ja E. ütles (ta oli vahepeal kööki läinud) et omanik toob varsti uue. Selge! Õnneks on meil 2 vannituba. Ilona vannil oli ka klaas eest läinud. Läksin läbi koridori jälle kööki ja täiesti normaalne oli, et dush oli esiku seina küljes peegli kohal, aga et sealt vesi välja tuli ja inimjunnid maas olid, see tundus imelik. Hakkasin mõtlema, et kuidas see vesi iseenesest jooksma hakkas, et kummitused vist (eile õhtul vaatasin selgeltnägijate saadet). Igatahes kööki jõudes ütlesin, et dushist vesi jookseb ja miks need junnid seal maas on, ise kahtlustavalt I. piieldes :D. Mitte, et ta oleks selline nurgatagune pasandaja :D. Naljakas.

Aga järsku oli terve elutuba ja rõdu laisalt olesklevaid kiilikesi täis. Nii paksult, et silmi ka lahti hoida ei saanud, rääkimata suu lahti tegemisest. Siis ilmus ei kuskilt mu sõbranna S...Pea vajas pesemist ja palusin S. endale appi. Meie suurest ja ruumikast esikust sai ilus pikk puudega ääristatud allee. Järsku lendas meie poole midagi suurt.  Üks kämbu, 4-aastane poiss, lennutas meie suunas mehe mõõtu suuri kivilahmakaid. Põikasime sellest mööda ja jõudsime poisiga kohakuti. Ütlesin talle, et oi mis rasked kivid, mille peale tema kostis, et pole midagi ja v6ttis järgmise lahmaka kätte. Ääääraaaatuuuus…ja eesriie sulgus!

Kui silmad lahti tegin oli kell 7.10. dushinurk oli täitsa omal kohal, koridoris dushi ja junne polnud, S. ka polnud :(. Elutoas kiilikesi ka mitte…Igav! Parem juba tööle minna :D.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar