Translate

04 juuli, 2015

Täna esitati mulle küsimus - Mida sa teeksid Helsingis?

Olen seal käinud paaril korral. Espoos isegi elanud mõned kuud.

Umbes 20 aastat tagasi külastasin Heureka teadusparki. See on siis võrreldav Eesti AHAA keskusega. Seal käiksin kindlasti ära.

Teiseks tahaksin minna, aga pole kunagi käinud - Helsingi loomaaed. Kuulu järgi asub see saarel (Korkeasaari).

Kolmandaks läheksin tagasi vabaõhumuuseumisse vahvaid ja julgeid oravaid toitma. Asub poolsaarel (Seurasaari).


Juhuslikult oli mul kotis paras ports sarapuupähkleid ja need maitsesid oravatele nii väga, et ronisid sülle ja õlale. 4-5 oravat oli kokku.

4. Külastaksin kaljukirikut (Temppeliaukio Kirkko) - see on kirik, mis on kalju sisse raiutud. Käisime seal laulukooriga esinemas. Õpetaja pakkus, et esitaksin "Karjal küngastel" soolona. Lõin põnnama ja nüüd kahetsen pisut. Lähen laulan ära lõpuks (nali).

5. Botaanikaaed (erinevais paigus on botaanikaaed meil ikka sihtpunktiks, selles pole veel käinud)

6. Natural History Museum (sama mis punkt 5)

7. Istuksin Helsingi ühe kuulsaima sümboli - Luteri kiriku treppidel (seda olen teinud, istuda ei saanud ilmselt kuna oli külm ja lumine, seltskond oli tookord maruvahva :))

8. Teeksin pildi Stokmanni kella juures - saame kokku kella all (sõprade kokkusaamiskoht)

9. Sööksin Carrolsi burgerit - Eestis pandi kinni, Helsingis jäi soomlaste nõudmisel lahti.

10. Poodleksin. Nt Marimekko jt. (leiab palju soodukaid, mu meelest suremad aled kui Eestis).

Helsingi on lahe.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar